7 og 8 mars

Mandag igjen, og tilbake på arbeid.
Må innrømme at helga sitter enda i, så man er noe trett.
Etter arbeidstid slår jeg ihjel litt tid på Nike butikken.
Nye sko og flere treningstopper,
mulig man ikke blir lykkelig av shopping,
men man blir i vertfall ikke i dårligere humør heller..

Og for å friste Fridami,  her kommer bilde av dagens middag.
Orange chicken og sweet and sour chicken,;
nyyyydelig...





Tirsdag er det kvinnedagen,
men det har de visstnok ikke hørt noe om her.
Ser på tv at det er arrangementer flere steder,
men det er ikke så kjent som i Norge.

 
Evan har laget et tegningsbord på hjul,
som alle kan benytte.

Her ligger alltid siste oppdaterte tegningssett
for alle fag.


Etter arbeidstid kunne jeg knapt
komme meg nok fort til hotellet.
Det var grøt på menyen.
Hadde invitert Tina over, og var spent på hva hun syntes.
Etter størrelsen på posjonen og tiden som ble benyttet
til å spise den,  tror jeg nok ikke denne retten
kommer på hennes topp 10 liste.
På min liste står den veldig høyt,
og det var bare så fantastisk godt.
Og enda har jeg 2 poser til !
En stor takk til Synnøve som tok dette med til meg.

8 kommentarer:

  1. Åh, skulle ønske de solgte orange chicken i Norge... savner smaken av den sinnsykt gode retten!

    SvarSlett
  2. Hege; Kor bra at du har fått dæ grøt, som du e sååå glad i. Fortalte æ at de va begynt å selge Drageegg? Nam,nam.....

    SvarSlett
  3. Drageegg, mmmhmmmm, savn savn....kainn du spar nån tell i slutten a april, de brune helst...

    SvarSlett
  4. Hei Sissel.Det er så artig å følge deg på denne bloggen. Kor flotte venna du har som kommer på besøk til deg. E jo ei laaaang reise. Syns tiden går så fort. Håp du får det like bra resten av oppholdet.

    SvarSlett
  5. Heia Lisbeth, trivelig å hør fra dæ. ja , æ føl mæ veldig heldig, både som får opplev dettan og at æ har så goe venna.. Tia flyg her nede, e over halveis nu. Og så har æ ju det beste i vente einnu, Finn og ungan som kjæm tell påske...life is goood... håpa alt vel me dæ, Ronny og gullungan..Arti å ha kontakt Oliver på fb åsså.

    SvarSlett
  6. Chicken Orange... pøh. Gleda mæ tel å spis den japanske retten igjen. Huska ikkje ka dein heit då.
    Og en god starbucks kaffe etterpå :-)

    SvarSlett
  7. Hege: skal selvsagt spare litt Drageegg til dæ, søta!

    SvarSlett
  8. Dragoneggslover :15. mars 2011 kl. 09:40

    Takk snille Hege, einnu en teng å gle sæ tell, byinn å bi mange nu...

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.