1 mars dagene går unna...


Mye møtevirksomhet på jobben i dag,
og det medfører gjerne kaker og boller.
I dag falt jeg for fristelsen, må jo smake..
Spiste en av de som ligger midt i bildet,
smakte like godt som den så ut til..
De bollene oppe til høyre er dyppet i nutella--

Og i tilfelle man ønsker å ha det enda søtere,
følger det med jordbærsaus..
Om ikke det er nok,
er der jammen skikkelige karamellesjokolader også.

Om man skull være uheldig å søle noe på bakken,
henter man strø fra de gule kannene,
dette stoffet trekker opp vesken, og man kan ta å fjerne
dette før det går ned i bakken.

Det er ikke tvil når noen har merket på feil sted.

Ulik formål, ulik farge.




Tina holder kontroll...
(passe fornøyd med denne fotograferingen min)



En arbeidsdag med mange ulike oppgaver var over,
er så artig når jeg kan føle at jeg er til nytte.

Når man står opp klokka 04.00 på natten for å følge med VM,
ja de blir det også tidlig kveld.
Tok en liten rusletur i finværet i  nabolaget,
kikket litt på American Idol, så var det sovetid.(kl 21.00)
Stafettsprint i morgen tidlig, så det er bare å stille klokka.

Og i tillegg får jeg jo besøk,
om alt går etter planen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 15 åring! En time igjen til stafett -antar at dokker skal sjå på. Heia Norge

    SvarSlett
  2. heia Gro, takk for det. Og ja, vi så jentestafetten. Herrestafetten så vi ikke, jeg fikk med meg resultatet først da jeg kom på jobb. Det blir senere kvelder, og da ble det litt i tøffetste laget å stå opp igjen kvart på 4. Men i dag er det fredag, så snart helg, og en tur til San Fransisco.... Har ikke tenkt på MBA, ... foreløpig, har jo 6 uker igjen..

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.