29 mars Arbeid i 2 etasje

Starter dagens blogg der jeg starter dagen,
med bilder fra  frokostsalen.
Er jo innom her hver morgen, og spiser min havregrøt..
Er jo innom her hver morgen, og spiser min havregrøt.


Etter havregrøten , og henting av dagens aviser, 
litt frukt og kaffe, er det å kaste seg i bilen og kjøre på jobb.
Da er klokka ca 10 over 6,
og jeg er da på jobb litt før halv 7.


På tur bort til bygget ser jeg denne lange bilen.
Sheriffen er her.
Egentlig sto jeg klar til å ta bilde fra andre siden,
da jeg oppdaget at det var folk i bilen.
I følge Tina er dette personer men ikke
ønsker å bli på kant med.



Samme utgangspunkt som igår,
kan ikke se store forskjellen.
Intet grunnarbeid i dag heller.


I andre etasje er nå hele den
ene korridorveggen ferdig med stenderne.


En del av veggen er det montert gips på.

Med utskjæringer for de ulike boksene.



Mulig vi har ulike toleransegrenser for skjøter ?

Å ha en mal er lurt, når det er likt
i veldig mange rom.




Lappen er fremdeles på karmen,
og jeg kan lett sjekke at rett dørkarm
er i rett rom.


Rom 2MSO74B,
jepp, det stemmer.




Dette er da markering av ventilasjonsboks som skal
monteres i tak, med nedre høyde 10 fot,
3, 05 meter over gulvnivå.



De grønne merkene indikerer hvor ventilasjonskanalene
skal gå gjennom veggen,
her er en kanal med dimensjon 10 1/9 ,
med nedre høyde på 10 7/8, med 
(forstår ikke at de klarer og operere med slike talldimensjoner)
Fire Smoke Demand montert.

Da tar snekker og monterer gipsen,
og lager hullet etter dette,
så når ventilasjonsmonteringen skal begynne,
er alt klart på forhånd.
FSD er en anordning som monteres inne i røret,
og fungerer som et spjeld,
da dette er en brannvegg.

Etter arbeidstid skal jeg egentlig bare innom kjøpesenteret
for å spise,  javisst spicy reker og orange chicken !!
På tur ut blir jeg stoppet i sminkeavdelingen.
Ei oversminka dukke spurt om hun kunne få male meg,
joda, bare jeg ikke blir som du,  hadde jeg lyst til å svare,
men jeg gjorde selvfølgelig ikke det.
Hun spaklet og malte,
og resultatet ble sånn ca dette.
Arti å bli pusket med,
og følte jeg måtte jeg måtte kjøpe noe, så en
kajal til 90 kroner fikk gjøre nytten.


4 kommentarer:

  1. Kor fin du blei, savna deg så. Stor kelm

    SvarSlett
  2. Snille mamma mi, trur nok du e litt inhabil, he he.. Gler mæ masse tell å kom tell Bø i mai.

    SvarSlett
  3. Hege: Nydelige Sissel - og æ e ikke inhabil

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.