3 Mars Jentene er kommet og "Groundbreaking"

Jentene kom i går kveld, 
gjensynsgleden var stor..

Og jeg fikk gaver...


I tillegg hadde de med Tskjorter fra
vakraste plassen, som jeg gledet meg
til å gi i gave til Tina og Jim på jobben.


 Tina kledde den kjempegodt.
Selv om hun ikke forsto teksten, stolte hun på mitt ord
om at det ikke var noe ufint.

Det norske flagget var endelig kommet.
Og i og med at det ble nok en gullmedalje på morgenkvisten,
kunne jeg virkelig la flagget svinge.
Jentene fikk bare sove 5 timer, før de ble vekt
og vi alle så stafetten sammen.
Galematias,  men stafett er stafett..


I dag er det "groundbreaking" på prosjektet.
Det er virkelig noe som blir lagt merke til.
Jeg sto sammen med denne hyggelige mannen,
og han besvarte alle mine spørsmål etter beste evne. 

Blandt annet fikk jeg vite at denne mannen
er borgermesteren i San Jose.
Den lille snertne dama som gikk bak han, var ikke hans kone,
mens han livvakt.
Livvakt i høye hæler, kult..



Mange viktige folk tilstede,
midt i bilde sitter min sjef Mike,
og representerer Skanska.
Det var faktisk 133 personer tilstede.
Hvordan jeg visste det ?
Det var en som sto med en tellemaskin og telte alle sammen.


Spader og hjemer er klar.

Alle på med hjelm, og nedtelling for felles
spadetak kan begynne.



I og med at jeg hadde misforstått noe dette med kleskoden,
og møtte opp i refleksvest, vil jeg være lett synlig på TV i kveld...



 Etter sermonien er det på tide med dagens runde i 2 etasje.
Brannisolering pågår.


Pauserommet til arbeidsfolkene,
her er det ingen krav til at entreprenør
skal holde spisebrakke.



Veggene går ikke helt opp,
det legges en mellomrom med myk brannsikringsmasse.
Da kan veggene bevege seg om det skulle
komme et jordkjelv.

I tillegg er stederne også festet på en slik måte
at de kan ta litt bevegelse.


Været er heldigvis mye bedre enn meldt,
så det blir nok en fin ettermiddag.
Skal møte jentene på The Great Mall etterpå,
regner med de har fått shoppet litt...

2 kommentarer:

  1. Se der ja. Der fikk du besøk igjen :-) Blir nu arti å sjå ka dokker finn på i dagan fremover :-)

    SvarSlett
  2. Mulig du treffer jentene før bloggen blir oppdatert, blir lite tid til bloggskriving (og det er helt ok!!) når man har besøk....

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.