17 mars Morgan Hill på middag

Torsdag,  og det er solskinn :-)
2 etasje
Arbeidet går fremover-

Elektrikerne har startet merkingen sin,
med blå farge.




Etter middag har Ron, Shellies og Jim invitert meg til Morgan Hill.
Jim har flyttet dit fra Napa, og der bor han og Ron i hver sin
campingvogn. Har jo sett slike campingvognbyer på tv.
Etter en halvtimes kjøring ankommer jeg Morgan Hill.



Disse veggene kan vissnok "dyttes" inn når man
skal ut å kjøre.


De skaper jo litt rom inne da.



Er imponert over størrelsen på en slik vogn.
Med gjesterom til og med.
Denne leies for 6000 kr i måneden,
inkl strøm,  kabeltv og internett.
Jeg blir kjent med Shellie Steyskal Estes i dag,
og det var virkelig hyggelig.
Hun har en norsk stemor, og det hun husket av norsk mat
var lutfisk og lefse.
Kjempetrivelig dame.


Og her er Ron,  hennes mann.
Blid og trivelig kar. 

Etter et skikkelig hamburgermåltid,
hva er da mer naturlig enn litt mer mat,
denne gangen is.
Vi dro til en isbutikk downtown Morgan Hill,
og fikk kjøpt oss is.


I det jeg kjører fra Morgen Hill i halv 8 tia,
får jeg høre på kampen
Sharks - Wild. 
Tar 30 minutter tilbake, og slike kamper tar jo opptil 1 1/2 time,
og det skal jo være en vinner i hver kamp.
I skrivende stund leder Sharks 3-2 ,
og det er 5 minutter igjen.
Gooo Sharks..

1 kommentar:

  1. Kor bra at de tar godt vare på dæ :-) Ser at du blir kjent med nye folk hele tiden. Og sånne campingvogner har jeg ikke sett i norge. De va litt stilige.

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.