26 mars lørdag Cirque du soleil

Lørdag.
Og Zumba på 24 hour fitness.
Hurra,  endelig en instruktør som er klar og tydelig,
med kjempebra musikk.
Deilig...

Noen biler er litt lengre andre,
dette var da "angel limousinen".

Også her slenges sko over strømlinjer,
er visstnok et world wide fenomen.


Det skimter til med litt oppholdsvær,
og tar meg en runde mot CVS butikken.
Her har de tabletter mot det aller meste,
og billig er det og.
Kjøper vanlig hodetabletter (24 kroner) ,og noen som er litt svakere (18 kroner),
men det aller beste er jo at allergimedisin er så billig.
60 tabletter for 130 kroner.
I Norge får man vel 12 tabletter for den prisen.
Kjøper 3 bokser, så holder det nok ut året.
Må dessverre ta en hver dag her,  mulig det er vegg til vegg teppet
som utløser allergien.


Tar en tur innom Yogurtland.
En plass jeg kan like veldig godt.

Man tar et beger,  fyller opp med frossen youghurt.

man kan velge mellom mange ulike smaker,
og det smaker nesten som softis.


Etterpå er den mange bokser med ulike frukt, kjeks og sjokolade
til å toppe det hele med.
Tar muligens bort tanken om at dette er sunnere enn
softis,  men godt er det vertfall.

nam nam....


Så var det dagens skilt,
brukte litt tid på denne.




M I C K E Y
M O U S E


 
Har jo funnet ut jeg trenger musikk til
mitt muligens neste besøk på fitness rommet her,
så da er det bare å rusle over til Rasputin.
Her kan jeg tilbringe mye tid..
Masse  masse musikk..


Kjøper til slutt Motown samleplate, pure Disco
og siste til Adele.
Hører på sistnevnte nå,  og angrer ikke på kjøpet,
selv om jeg måtte ut med 60 kroner.


Og snart kommer Tina og henter meg, og vi skal
oppleve Cirque du soleil.

.


Tar et bilde av et nå så velkjent inngangsparti for meg,
mens jeg venter..


Vi kjører ned mot byens sentrum.


HP Pavilion.
Enda mer imponerende syn idag,
når det er mer lyst så jeg virkelig får se.


Vi betaler for parkering,
og går inn.


På plass i salen.
Og dette bilde gjorde da at vakten kom
småløpende opp trappene,  ja, kun for å forsikre seg om at
jeg forsto at det ikke var tillatt å fotografere under forestillingen.


Og når jeg satt halvmåpende og så forestillingen
har jeg absolutt ingen problemer å forstå at et "blitzhav" kan
være direkte livstruende.
For at det var mulig å være så sterk, så myk og ha
en så imponerende balanse som disse artistene,
helt utrolig.
De gjorde en del stunt (uten sikkerhetsline!!)
bl.a fra ringer i luften, i tau og i band som var
uforståelig.
Og noe av dette rett ovenfor områder hvor publikum satt.
I tillegg hadde de liveband som spilte under hele forestillingen,
og musikken var en stor del av spenningsoppbyggingen.
Var egentlig en fortelling om ei jente som fikk
komme inn i en drømmeverden og se alle disse stuntene,
så det var som en rød tråd gjennom forestillingen.
En forestilling som varte fra halv 8,
til over klokka 10.

 Kopierer noen bilder fra hjemmesiden,
alle disse var en del av forestillingen.
Pluss mange, mange flere.


 









Fantastisk !

Som et sirkus uten dyr og klovner.
Terningskast 6.



2 kommentarer:

  1. Hege: OMG - som å se deg og meg på Friskhuset......Heldig du e som får med dæ alt dette! Den der isen hørtes deilig ut

    SvarSlett
  2. ESS TE EYE EL EYE GEE :-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.