24 mars torsdag


Torsdag 24 mars.
På min vandring ser jeg to politibiler komme
og parkere utenfor sykehuset.
Nyskjerrigpetra våkner til umiddelbart...


Må jo ta en vandring selv om det regner litt,
for å se på elendigheten dette været skaper.

Blir jo rene basseng ut av dette.


Anderson drilling har fjernet alt
av testutstyr.




Rensingen av vannet blir gjennomført
med vekslende hell.

Det fylles opp på gata med vann.


Men inne i 2 etasje derimot,
der pågår produksjonen for fullt.

Ryddig byggeplass.

De har nå tålmodighet med meg,
som kommer å fotograferer og spør om
alt mulig hver eneste dag.
Her er en av arbeiderne som smiler tappert.



 
Ingen trening på 24 fitness senteret i dag,
bestemmer meg for (endelig) teste ut hotellets treningsrom.
Men uten en pisker,  tja ,  ikke optimalt !
Litt sykling og litt løping, og et par sit ups: Done !
Kanskje jeg skal ta med ei bok til syklingen,
og ikke minst musikk til løpingen..
Spørs om jeg ikke må innom den musikksjappa over veien
i løpet av helgen.

Resten av kvelden tilbringes foran TV, 
American Idol.
Og i morgen er det helg :-)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.