23 mars onsdag

At det er mulig ! 
Her kommer man til
sunny California, og det ligger jo litt forventninger i det navnet.
Og det regner, og regner og regner...
Ser på de lokale nyhetne om trær som faller over,
veier som er stengt og om oversvømmelser.
På tur til jobb i dag passerte jeg to ulykkessteder,
og det var akkurat som på film.
3-4 brannbiler,  2-3 ambulanser og 17 politibiler,  minst !
Et lysshow av en annen verden.
Ut fra hva jeg kunne se på de involverte bildene,
så det ikke så alvorlig ut, så jeg håper og tror at ingen ble alvorlig skadet.

Arbeidsdagen forløp uten de store opplevelsene,
stillstand hos grunnarbeiderne,  Anderson drilling tester,
og i 2 etasje pågår stendermontering, rørlegging og
elektrikerarbeid.

Middag blir Panda Express,
mulig jeg er blitt avhengig.
Om Finn lærer seg å lage denne retten,
blir han ekstra populær hos vertfall 50 %
av husets beboere.




Så ble det Zumba på ettermiddagen, på det "nye" senteret.
Dagens instruktør skal jeg skygge unna.
Vil jeg ha aerobic, så går jeg på en aerobic time!
Hopp og sprett og tjo og hei,
men ingen Zumba !!
Ble litt snurt...men også litt svett, så litt bra var det jo.


Dette senteret ligger mye nærmere enn det jeg
egentlig har medlemskap i.
Men jeg kommer ikke til å bytte for de siste 3 ukene.
Det koster 300 kroner, samt at dette senteret er mye mer slitt,
og ligger i et helt annet type nabolag.
Mange merkelig skapninger her,og ikke av den typen
du virkelig får lyst til å bli bedre kjent med.

Butikken i nabobygget, hadde de bl. a cupcakes.
i alle mulige farger.



Skal bli spennende å teste ut de kakefargene jeg sendte hjem,
om jeg også får samme fargene .
Pakkene jeg sendte til blodpris, er altså ankommet i moltebærveien,
så nå knaskes det nok jelly beans der til den store gullmedaljen.
Det er dere vel unnt !!
Bare ta godt vare på Uggs mine.

Denne sto parkert utenfor.
Godt det finns ærlige mennesker også.


I det jeg passerer Hooters, ser jeg Sharkskampen på
de enorme skjermene.
Så da er det visst flere ting som er stort på Hooters.
Sharks vinner kampen ,  6-3 !!

Neste kamp er i morgen,
kanskje jeg skal gå på Hooters å se den...

3 kommentarer:

  1. Hege: Hei søta!
    Glede mæ masse til du kommer hjem! Da skal vi på Friskhuset og du slepp å gå aleina på lugubre helsesenter kor du ikke får det du trodde du skulle få. Savne å flire ilag med dæ når det e nåkka som e ekstra slitsomt...

    SvarSlett
  2. Vi tar med sola når vi kjæm :-)

    SvarSlett
  3. Hege, himlade du kor æ gler mæ, ska bi så godt å tren ilamme dæ igjen, vette omtrent ka vi får, og ikkje minst skjønn ka instruktørn sei !! Og en god latter :-)

    Så da har æ berre 3 uke igjen med regn... okidoki, berre det bi sol og jessuver når dokker kjæm, så...

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.