10 mars Go Sharks !

Det nærmer seg helg, og solen skinner.
Ingen temperatur å snakke om,
men man kan legge stilongs og sommervottene hjemme.

Grus er ankommet,
og vi har selvfølgelig dokumentasjon på
at denne er testet, hvor den kommer fra,
og hvor overskuddmasser skal returneres.

Grusen vannes for at det ikke skal bli støv.



To trivelige kollegaer,
som skal sette opp flere skilt.

I dag hadde vi også bursdagfeiring for to kollegaer,
Evan ble 46 og Derek blir 27 på lørdag.
Her skriver alle en hilsen på et kort,
og det bestilles lunsj etter bursdagbarnenes ønske.
Det ble meksikansk mat, så alle mottar et bestilingsskjema på mail,
og man krysser ut sin egen bestilling.
Vi avslutter hele lunsjen med is,  veldig trivelig ...


I dag er det Sharks kamp.
HP Pavilion.
Whaoh,  det er stort..

Arenaen har 17.000 sitteplasser,
men det ser ikke ut til at det skal fylles opp.
Finner dette litt merkelig,
Sharks ligger som nr 3 på tabellen,
og skal spille mot Vancouver som leder...


Jeg gir Tina en noe tidlig bursdagsgave (hun har bursdag i november)
ny Sharksskjorte,
hun er klar !

Jeg måtte jo også ha en,  men blir så lett revet med,  sukk..
Og jammen tok jeg feil når det gjaldt folk i salen,
stadionen fyltes opp på et øyeblikk,
og det var 17.005 betalende tilskuere.
Må si det var en opplevelse da ei jente
kom ut og sang de to nasjonalsangene.

Vi er klar til kamp.
I midten var store skjermer, så man lettere
kunne se hva som foregikk på isen.

Og for en spennende kamp !
2 minutter igjen av 3dje periode,
og stillingen er 3-3.

Stillingen er fremdeles den samme etter ekstraomgangen,
og jeg forstår ikke at mine norske heiarop
ikke hjelper..
Man blir jo så lett engasjert..


Klokka var godt over 11 !!
når jeg kom hjem,
godt det er helg i morgen, så man kan legge seg til normal
tid (senest kl 22.00) igjen.


1 kommentar:

  1. Det va sekkert en arti opplevelse å vær på Sharkskamp. Du får nu me dæ litt a kvært der borte :-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.