25 fredag, uten værforandring, sukk..

Fredag,  og helg.
Det regner.


En kollega av meg har bedt meg med i bursdag,
til gubben til ei venninne av han.
Jeg tilbyr meg å kjøre, og drar ned til Kyle og henter han.


Han og en kompis leier ei leilighet i dette komplekset,
12.000 i måneden.
Ikke billig å bo i denne byen.

Våren begynner såvidt å å vises,
trærne er i blomstring.

Det paret vi skal til har en liten baby,  på 4 måneder,
her er det Kyle som får holde.


Men var ikke usen om å få be om min tur,
lenge siden jeg har sittet med et så lite knøtt
på fanget.
Vi kooooste oss, og han var tross alt den
eneste i selskapet jeg  kunne snakke norsk til,
og han forsto meg like godt.


Bursdagsbarnet,  Jesse,  skotte bosatt i San Jose.


Og vertinnen og mammaen,  japaner bosatt i San Jose.
Kjempetrivelig dame.

Det ble servert pizza, salat og øl.
Og praten gikk, 
 mange der kjente tydeligvis ikke hverandre fra før.
Mange hadde tydeligvis småbarn,  så praten ble deretter.
Og det er jo et tema alle har noe å bidra med.

Så ble det kake,  jordbærkake og iskake.
Nyyydelig.


Vi var vel der fra kl 19.00 til 21.30,
så rakk akkurat og komme meg i seng i rett tid.
trenger tydeligvis mer søvn når det regner uten stopp,
skal bli godt å slippe å stå opp kvart over 5 i morgen.
Tror jeg skal drøye han vertfall til klokka 7.

1 kommentar:

  1. Det så ut som en koselig gjeng. Og det va nu ikkje nokka bombe at du va å nafsa tel dæ en baby :-)

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.