28 februar Sivert 15 år

Mandagen er kommet, og ikke hvilken som helst mandag.
I dag er nemlig Sivert gutten min 15 år !
Tok med bildet på arbeid, og har hatt han ved min side
i hele dag.
Det skal ikke stikkes under en stol,
og det kjennes i mammahjertet.
Første bursdagen uten mamma.
Men like sikkert som jeg kjenner savnet,
er jeg sikker på at det er jeg som har det verst.




Tilbake på jobb,  oppe i 2dre etasje.
Branntettingen er kommet i gang.





Må jo være vanskelig å sette opp veggen feil,
med så tydelig merking.


Ute på lasteplattformen er streken hvor det
blir påkrevd seler utenfor, markert skikkelig.


Gravingen er begynt andre veien,
og nå får jeg se betongklossen de må knuse først.


Flagg på høye kraner.


Grunnarbeidet for 4 etasje bygningen skrider frem,
det legges duk.



Når jeg kommer hjem,  kjennes det at det har vært ei lang helg.
Var kun innom butikken og kjøpte meg lys og ei gulrotkake,
og feirer Sivert sin bursdag.


GRATULERER MED DAGEN,
VERDENS BESTE SIVERT :-)

3 kommentarer:

  1. Fikk en liten tåre i øyet da æ så bildet av Sivert og den pittelille gulrotkaka me lys på. Stakkars lille mamma som satt heilt aleina på bursdagen te gullgutten.

    SvarSlett
  2. ser nu at kommentarn min ikke va kommet opp... håpa ikke det har skjedd flere ganga... tusen takk verdens beste mamma! savna dæ veldig mye den dagen

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.