16 mars onsdag

Det regner i dag,  så intet grunnarbeid pågår.
Så det er ikke så merkelig at de må
ha en maskinpark av en annen verden, så de kan ta inn
det de taper på regnfulle dager.
Dog i fremdriftsplanen skal det være innkalkulert de
gjennomsnittlige regndager for den måneden.


Beskyttelsen for ny innkjøring er på plass.


Rensing av vann til kummer er i boks.


Og på turen tilbake fra jobb,  ooops, hva er det jeg ser ?
Men dessverre, de har ikke juleduft lenger...


men nå vet jeg vertfall hva det heter,







3 kommentarer:

  1. Hege: aldri hørt om den novelleboka av vår kjære Jo. Hadde de ingen om Harry?

    SvarSlett
  2. Harry Hole leser..17. mars 2011 kl. 15:33

    Denne er om Harry, Bok nr 1 og 2 kommer ikke ut i USA. Dette er bok nr 4 (Soregnefri) så har min kollega selv kjøpt bok nr 5, så nå har han 2 bøker. Snømannen kommer ut i USA i mai.

    SvarSlett
  3. Oliver.Pettersen20. mars 2011 kl. 11:20

    hei tante! jeg gleder meg til at du kommer hjem til norge, ;) men også synes jeg at det er koselig at du er i San Jose, du får jo oppleve mye der :)vi har også hatt regn i dag men har koset oss masse og baket over 80 sveler! nam nam... klem fra oliver.pettersen. resten av familien hilsen også, ::::) men frode ligger på sykehus (vont i magen) :\ klem klem.

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.