Hybelen

Hei hei, her har de to første innleggene kommet i feil rekkefølge, og ikke svarten om jeg får til å bytte dem,   sååå da får det bare være slik til inntil videre...

 

Det første jeg  måtte gjøre, var  jo å få mine hjertegull på speilet.
Blir rart å være så lenge borte fra de . .


Senga mi,  king size...

 En liten krok i hjørnet.



Inngangsdøra til hybelen,  med kjøkkenkroken.





Her var det som var i kjøleskapet første døgnet,  men bare vent til i morgen, da skal det handles...
Og verdens beste sjokolade skal gis til mine nye kollegaer, så  de får smake hvor god norsk sjokolade er..


2 kommentarer:

  1. hadde du ikke bilde av gubben å heng opp, men han e vel ikke så vektig.

    SvarSlett
  2. Han heng der nu, hadd ikkje bilde klart første dagen, færr dettan va bilda æ tok me mæ fra kontoret i Bodø.

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.