2 uker, allerede ?


Kan ikke få det til å stemme at det allerede er gått to uker,
de har jammen gått fort.
Dagene er blitt litt mer rutine,
og det vil nok bloggen også få preg av.
I dag kjørte jeg faktisk til jobben uten hjelp fra Becky !
Prøvde på hjemturen også,
men der trenger jeg nok noe lengre læretid, ja.....

På jobben er jeg ennå i prosessen for å få et eget byggeplasskilt,
slik at jeg kan gå runder på byggeplassen uten følge.
Det gleder jeg meg veldig til.
Samt at jeg sannsynligvis får
ta et kurs i å kjøre truck mandag, 
det kan jo bli spennende.


På tur hjem kjører jeg forbi denne restauranten.

Jeg kan ikke annet enn å beundre
 de som skaper seg et levebrød på denne måten.
Skikkelig monstergrill...


 

Har jo oppdaget at det er utrolig mange
skilt rundt omkring,  slik at noen sikkert ikke
skal bli saksøkt i ettertid fordi de ikke har informert tilstrekkeli


Som mange vet, er jeg ikke orienteringssansen min
i toppskiktet.
Så jeg har lagt meg til en vane når det gjelder
bilen, får å lettere finne tilbake til den.

Alle bilene står bestandig samme vei,  så jeg parkerer
min bil motsatt vei.
Det gjør at jeg lettere får øye på den.

Det er tross alt fredag, og etter trening i dag
(der vi faktisk var to med lyst hår, 
 jeg og en gråhåret mann på rundt 70)
syns jeg at jeg hadde fortjent et godt glass vin.

 En california collection kunne vel passe ?
I tillegg hadde jeg skrevet ut kryssordet fra
lørdagens AN,  her skulle det bli kosestund.


Kjenner litt på at jeg veldig gjerne skulle vært hjemme
med familien og hatt fredagskveld,
med god mat og gullrekka.
Men tiden går heldigvis fort.

Har jo kjøpt med SUMO TV utland,  men linja her er så dårlig at
den lar seg ikke bruke.  Er stopp hvert 3 sekund,
og det passer ikke så bra sammen med min
(manglende) tålmodighet.
Uansett er det godt med helg :-)


2 kommentarer:

  1. Godt å sjå at du har tilpassa dæ så godt. Det va jo smart å parker bilen andre veien. Når æ tenkt tilbake så stemmer jo det. Alle kjørt jo biln inn med snuten først. Gler mæ veldig til å kom over å hent dæ heim igjen :-)

    SvarSlett
  2. Æ gler mæ å, masse....

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.