Xanadu, back to the 80's

Så hva skal man nå finne på ?
Bestemmer meg for å dra til the retro dome,
og gå tilbake til 80 tallet.

Dette må jo være noe for meg.

I hallen hadde de en utstilling av ulike magasiner
fra 80 tallet.



mange kjente fjes, og kjente historier..




Selve forstillingen varte i 90 minutter,
(og om en trekker fra de minuttene jeg levde i skam,
på grunn av at mannen foran meg fikk hele min popcornboks
tømt i nakken, og hele gulvet ble fylt med popcorn)
var det en morsom opplevelse.
De var veldig flink til å synge.

Etter forstillingen kom noen av artistene ut.


Her er da hovedrolleinnhaverne,
Sonny og Kilahhhhh


Og igjen, en snill amerikaner tilbyr seg å ta bilde,
så jeg får være med på bildet...


Et lite ærend innom denne butikken på vei hjem,
en butikk jeg nå er lommekjent i.. . .


Resten av søndagen ble benyttet til å pakke,
og jeg innser at dette kommer til å bli en kamp.
Det er klart det i løpet av 3 måneder er blitt kjøpt endel
av det som er som mye billigere her,
f.eks treningstøy og sko.(masse sko!)
Heldigvis kommer familien min, med forhåpentligvis lite bagasje,
så vi kan fordele vekten på flere.
Sånne pakkeposer men skviser ut luften av,
er en super oppfinnelse,  og en dyd av nødvendighet for min del.

Så avsluttes kvelden med "Lost in translation",
som skal være noe av det dårligste og mest kjedelige jeg har sett.
Men i morgen, er det kun 4 dager til familien kommer;
lykke :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.