4 april mandag og ny Sharks kamp

Mandag, og grunnarbeidet pågår.





Stigene må stilles opp med ca 2 meters mellomrom,
så man alltid har en rømningsvei i nærheten
om noe skulle skje.


Ventilatøren tar meg med opp i en lift og jeg får se inne
i kanalen,  for å se hvordan brannspjeldet fungerer,
og er branntettet.



Stendermontasjen pågår, med ca 15 mann.

Ventilasjonsfolkene monterer opphenget til kanalene.
Vi hadde i dag besøk av et firma fra Nashville,
og de hadde 2 Sharksbilletter å gi bort.
Jeg måtte for et øyeblikk bryte ut av mitt
normalt sjenerte vesen, og gi beskjed om at de
billettene kan jeg og Tina ta.


I taket i hockeyhallen henger det et haihode, som senkes ned når
Sharksspillerne kommer ut på isen.
Med masse røyk og rødblinkene øyne,
ganske stilig. Sharkspillerne kommer ut av haien,
men så fjernes det, så de andre spillerne får ikke lov...


Nok en gang tror jeg det kommer til å bli lite folk,
men salen fylles i løpet av de 7 siste minuttene
Og skal man reklamere i dette landet,
gjør man det stort.
Denne enorme tortillaen fløy rundt hele
tilskuermengden, og slapp ned lapper om
hvis du kjøpte en, fikk du neste for halv pris.

Tina er klar til kamp,
denne gangen fra mye bedre sitteplasser en sist.
Herfra kunne vi se ansiktsuttrykkene når spillerne ble
klint opp etter glassveggen.....


Kampen ble avsluttet med en skikkelig slosskamp,
rett nedenfor der vi satt, hanskene ble kastet, og to spillere gyvet
løs på hverandre.
Dommere og medspillere lot de holde på,
og sto bare å så på,  merkelige greier..


Men kampen var kanonbra,
og jeg tror selvfølgelig at min entusiastiske
heing på norsk bidro til en 6-1 seier.
At de som satt ved siden av meg trodde jeg var
komplett sinnsyk,  ja det får være deres problem.


2 kommentarer:

  1. Har du vært på mange Sharks kamper nu?

    SvarSlett
  2. Sylferske Sharkstilhengeren:11. april 2011 kl. 09:02

    Bare 2 stykker på HP pavillion..

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.