13 april onsdag


Det nærmer seg slutten på mitt arbeidsopphold,
og nå er vi omtrent 80 personer på byggeplassen.


Og trening har vi hver morgen, alle som en.



 I dag har jeg også tatt bilder av en del av
de som har blitt plaget med mine
mer eller mindre intelligente spørsmål,
og alltid har tatt det med et smil

Snekker


Greg er nettopp begynt hos Skanska,
og han tror jeg må være den største mannen jeg noensinne
har møtt. Og også en av de triveligste !


 
Her er jeg og Trent,  han er arbeidsleder for
rørleggerfirmaet.



Dagene går med til å pakke, og kaste eller gi bort til Tina.
Blomsten jeg fikk av Kirsti er nå ankommet resepsjonen,
kopper og kar jeg har kjøpt har Tina overtatt.

Jeg er nå veldig klar for å dra til San Francisco i morgen
og treffe igjen mine kjæreste.
Nesten som jeg ikke tror det er sant,
om 24 timer er Finn, Frida og Sivert sammen med meg.
Skal bare bli helt fantastisk,
har aldri savnet de så mye i hele mitt liv,
som jeg har gjort i dag når det er så nært...

2 kommentarer:

  1. Hege: Ja, no har du vel fått dine kjære på besøk. Va vel godt det?! Blir vel mindre skriving her når du bare skal feriere og kose? Glede mæ til vi sees igjen.

    SvarSlett
  2. Jepp, og det va fantastisk godt ! Glede mæ åsså tell å treff dæ, Hegemi ....

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.