11 april Los Gatos

Min siste uke er igang,
bl a med sikkerhetsmøte i møtebrakka.
Hvor veggene er dekorert med tegninger,
store tegninger
veldig greit å ha under diskusjoner.


 

Finvær, og grunnarbeidet pågår.


Trappa ned fra anleggsområdet er ferdig,
og første trinnet opp er malt med synlig malig,

  

Og selvfølgelig på siste trinnet ned.


 

Etter arbeidstid i dag,  bestemmer jeg meg for
at jeg skal spise middag i en bydel
jeg har til gode å besøke;
Los Gatos.


 
Jeg parkerer og slentrer litt rundt,
for å se om jeg finner et egnet spisested.
I en sidegate, var det kun jeg og et ekorn som var på vandring.


Et flott hus under ombygging.

Godteributikk,  hmmm......


Smågodt i alle varianter,
og jeg kjøpte ingenting !
Kanskje desserten kan kjøpes her..


På tur tilbake til bilen,
ser jeg denne butikken ,
og må jo bare gå inn å se.
En butikk for små jenter som vil være prinsesser !


Her kan de bli sminket og dullet med
etter alle kunstens regler..


Sikkert artig for småjenter,
man å ha en butikk som kun driver med dette ?
Er kanskje kun i dette landet det lar seg gjøre.

Skulle ønske vi hadde dette i Norge,
denne butikken blir jeg å savne....


1 kommentar:

  1. Hege: ååååhhh, nam,nam. Kor du kose dæ! Skulle tatt en "yoghurt is" med dæ

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.