14 april En gledens dag :-)

Dagen i dag starter med en GSSD,
 ( global safety stand down)  en global stopp i arbeidet øyeblikk.
Om det skulle være en dødsulykke på ett eller annet
Skanska anlegg en eller annen plass i verden,
har alle Skanska sine byggeplasser gjennomgang av det som skjedde,
samt 1 minutt stillhet i respekt for den som har gått bort.
Dette skjer på samme dag i hele verden.




For i dag er selve dagen,
jeg kjører til flyplassen for å hente mine kjæreste.

Jeg forlater min trofaste følgesvenn,
Forden.


Og vandrer rundt på flyplassen og venter,
og venter..
Plutselig ser jeg Oslo ?


Stavanger og Bergen ?
Hvor er Bodø ?
Det fant jeg av en eller annen grunn ikke....


Hele gulvet var jo full av disse platene.



Mange fok som venter på sine fra samme flyet.
Noen med blomster og ballonger..


4:26,  da landet flyet...
Kjenner at jeg gleder meg i hver eneste fiber i kroppen,
det er neste så sipingen tar meg.


 
I hele 80 smertefulle minutter sto jeg og så på skjermen,
men de ble fort glemt da de endelig kom.
Ubeskrivelig godt å se dem igjen !


 
Første stoppested,
en plass de kan få orange chicken og hamburger fra
McDonalds.


Tidsforskjellen merkes,
så det er bare å komme seg til å hotellet.
3 måneder har gått fort,
men det er når jeg ser dem at jeg virkelig kjenner
hvor mye jeg har savnet dem.

Lykke !!

1 kommentar:

  1. Godt å se dere alle i lag. Tårene triller for at jeg har dere så kjær. Mamma

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.