15 april Min siste arbeidsdag i USA

En av mine oppgaver under oppholdet har,
har vært og tatt med nyankomne ned til
sikkerhetskontrollen på sykehuset,
og sørge for at de får adgangskort/skilt.
Da blir de plassert i denne stolen,
og smiler pent etter beste evne.

Så lager sikkerhetspersonellet
ved sykehuset skilt til dem.
Denne mannen nektet og si hadet til meg i dag,
han ville kun si "på gjensyn",  og håpet jeg ville
komme tilbake, he he..


Fikk gave fra Tina,
Sharks t-skjorte.
Passer meg veldig fint det,  tusen takk snille Tina.


Så har vi fredagens sikkerhetsmøte,
og jeg benytter anledningen til å ta bilder
av mine mer eller mindre samarbeidsvillige kollegaer,
her Greg.


Adrian.


Robert,
som syns sikkerhetsmøter er noe av det morsomste han vet...



Tina og Evan.


Jeremy.


Derek.


Arbeidsområdet er så og si ryddet,
og skrivepulten er tømt.


Og jammen fikk jeg ikke et relativt normalt bilde av Greg til slutt.


De har ordnet til avskjedsfest og bursdagsfest for Ron
i møtebrakka.
Og min favoritt blir servert,
orange chicken...
Med Ron sitt kakevalg, gulrotkake, til dessert  !


Gave får jeg også,
og det er ikke noe å si på innpakningen.
Her er Mike.


Et ferdig innrammet tegning av Golden Gate Bridge!
Fantastisk,  jeg blir bare så kjempeglad at jeg finner ikke ord..
Og bedre skal det bli,  de skal sende det til meg i Norge,
så jeg ikke skal tenke på at jeg må drasse det med meg på flyet !
Man kan vel ikke få bedre kollegaer ?


Vi avslutter med at vi tar gruppebilde,
tror jeg har fått alle med,
et kjempegjeng jeg har trivdes så godt sammen med.



Så et med mine kjæreste også,
OG den flotte gaven selvfølgelig..


Da takker jeg for meg.
Et eventyr med Skanska i USA er over,
og det er blitt et minne jeg skal ta med meg videre.
Alltid litt vemodig når noe fint avsluttes,
men jeg har et håp om å komme tilbake hit en dag,
og man vet jo aldri...

Nå er det påskeferie med mine kjæreste,
10 dagers rundreise i California,
kunne vel ikke fått en bedre måte å
avlutte mitt USA opphold på :-)







1 kommentar:

  1. Hege: vemodig for deg dette, kjære! Bestandig trist å skilles fra trivelige folk. Kos dåkker på ferien og nyt den. Klem!

    SvarSlett

Skriv gjerne en kommentar til meg, så vet jeg du har vært her.